Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

bądź na bieżąco

Google kontra Meta. Kto zarabia więcej?

Październik 2021 rok. Mark Zuckerberg ogłasza długo zapowiadaną zmianę nazwy spółki-matki Facebooka. Cały świat poznaje Meta Platforms. W przyszłości ma to zaowocować stworzeniem wielkiego wirtualnego świata w ramach Metaverse. Oprócz doskonale znanego Facebooka oraz Massangera ma on obejmować m.in. aplikację konkurencyjną wobec Google Street View, czyli Mapillary oraz Oculus odpowiedzialny za zagospodarowanie przestrzeni VR. Meta miała być nowym otwarciem i wejściem na kolejny poziom rozwoju marki. A jak odbiło się to na branży reklamowej? Czy Google stracił na tej sytuacji? A może jest wprost przeciwnie?

Która branża wydaje najwięcej na reklamę w sieci ?

Poznając odpowiedź na pytanie zawarte w tytule, łatwo możemy oszacować jak wiele środków będziemy musieli wydać, na skuteczną promocję własnej firmy w sieci. Google Ads opiera się bowiem na prostych zasadach rynkowych : im więcej płacisz, tym Twój biznes ma większe szanse znaleźć się na górze strony w wyszukiwarce Google. Ceny pozycji zależą od konkurencji. Jeżeli firma A płaci za pojedyncze kliknięcie w reklamę np. 40 groszy, a firma B dwa razy tyle to logicznym jest, że ta druga będzie częściej (w zasadzie cały czas) wyświetlać się wyżej od konkurencji. Do czasu, aż nie znajdzie się firma C, która zapłaci trzy razy tyle za "klik"

Facebook już bez polityki. Jak politycy reklamują się w sieci ?

Hejt przelewający się w sieci za chwilę zmieni Facebooka. Amerykański gigant rozważa wycofanie reklam politycznych ze swoich usług. Ma się tak stać jeszcze przed wyborami w Stanach Zjednoczonych. Oznacza to, że Facebook będzie kolejnym portalem społecznościowym po Twitterze, który zrezygnował z takiej usługi.

Cztery kroki od idealnej reklamy Google Ads. Instrukcja obsługi.

Reklam w internecie jest mnóstwo. Tych które przykuwają uwagę zaledwie kilka. Przedsiębiorcy, początkujący vlogerzy oraz pracownicy agencji reklamowych codziennie godzinami głowią się nad tym jak najskuteczniej wykorzystać potencjał drzemiący w Google Ads. W naszym artykule poznacie cztery ważne zasady, którymi powinniście kierować się tworząc reklamę internetową, aby zwrócić uwagę potencjalnych klientów.

Google Ads będzie coraz popularniejsze. Wzrasta koszt reklamy w sieci.

20 października 2000 roku. Wyszukiwarka Google uruchamia nową usługę - AdWords. To system reklamowy przeznaczony dla firm i osób prywatnych, które mogą w ten sposób promować swoją działalność, dzięki linkom sponsorowanym wyświetlającym się w wynikach wyszukiwarki Google. Reklama pojawia się również na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense. Obecnie to najpopularniejsza forma reklamy na świecie. Amerykańska korporacja zarabia dzięki niej ponad 10 miliardów dolarów miesięcznie.

  • Poprzednia
  • Strona7
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: