Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services
#Ads

Która branża wydaje najwięcej na reklamę w sieci ?

Poznając odpowiedź na pytanie zawarte w tytule, łatwo możemy oszacować jak wiele środków będziemy musieli wydać, na skuteczną promocję własnej firmy w sieci. Google Ads opiera się bowiem na prostych zasadach rynkowych : im więcej płacisz, tym Twój biznes ma większe szanse znaleźć się na górze strony w wyszukiwarce Google. Ceny pozycji zależą od konkurencji. Jeżeli firma A płaci za pojedyncze kliknięcie w reklamę np. 40 groszy, a firma B dwa razy tyle to logicznym jest, że ta druga będzie częściej (w zasadzie cały czas) wyświetlać się wyżej od konkurencji. Do czasu, aż nie znajdzie się firma C, która zapłaci trzy razy tyle za "klik".

 

Google Ads i walka o pozycje

Skoro już na wstępie poznaliśmy podstawowe zasady funkcjonowania Google Ads, teraz możemy zająć się kwestią kosztów. Otóż za chwilę wymienimy pięć branż, które przeznaczają najwięcej środków na kampanię reklamową w sieci. Dlaczego to takie istotne ? Każde hasło w Google ma swoją cenę. Na przykład hasło "deweloper" jest bardzo wysoko płatne. Aby przebić konkurencję ze swoją stawką, trzeba niekiedy wydać całkiem sporo pieniędzy. Uprzedzając fakty, branża budowlana nie znalazła się w tym zestawieniu. Niektórzy płacą na reklamę w Google Ads jeszcze więcej.

 

Google Ads

 

Miejsce 5 - Finanse

Żeby obracać gotówką, najpierw trzeba zainwestować własne pieniądze. Udzielanie kredytów, transakcje finansowe i pożyczki są niezwykle dochodowym biznesem, jednak, aby stać się rozpoznawalnym w sieci np. poprzez Google Ads, na promocję trzeba najpierw przeznaczyć nie małe środki. Naszą konkurencją w rywalizacji o najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google są banki, instytucje finansowe i kredytodawcy. Hasło "kredyt" jest jednym z najdroższych w Google Ads.

 

Miejsce 5 - Finanse

 

Miejsce 4 - Motoryzacja

Dealerzy samochodowi nie mają łatwego życia. Aby wypromować swoje auta muszą niekiedy położyć sporo pieniędzy na stole Google Ads. Hasła takie jak "samochód", "dealer", szczególnie szukając klientów w dużych ośrodkach miejskich są wyjątkowo wysoko płatne. Właściciel takiego salonu zdecydowanie musi włączyć finansowy "piąty bieg", aby przegonić konkurencję.

 

Miejsce 4 - Motoryzacja

 

Miejsce 3 - Telekomunikacja

PRZEDSIĘBIORCA: Halo ? Google Ads ? Chciałbym zareklamować nowy salon telefonów i sprzętu telekomunikacyjnego.

GOOGLE ADS: A ile może Pan wydać pieniędzy za jedno kliknięcie w reklamę np. na hasło "sprzedaż telefonów" ?

PRZEDSIĘBIORCA: 10-15 groszy

.

.

.

.

PRZEDSIĘBIORCA: Halo ? Halo ? Jest tam kto ? Google Ads ? Hmmm rozłączyli się. Ciekawe dlaczego ?

 

Miejsce 3 - Telekomunikacja

 

Miejsce 2 - Sklepy z elektroniką

Tutaj prym wiedzie Media Markt, Euro oraz ostatnio również Mediaexpert. Jeżeli prowadzimy mały sklep ze sprzętem audio wideo nie będziemy mieć w sieci i Google Ads łatwego życia. Oczywiście jako Virtual Services mamy pewne sposoby jak zoptymalizować kampanię, aby była skuteczna. Chodzi m.in. o dobór odpowiedniej grupy odbiorców i haseł, które mogą przynieść duże zyski. Jednocześnie jeżeli chcemy, aby nasz sklep wyświetlał się np. na hasło "telewizor" to musimy mieć gruby portfel, aby konkurować z dużymi sieciami sklepów z elektroniką.

 

Miejsce 2 - Sklepy z elektroniką

 

Miejsce 1 - Farmacja

Uhu ha ! Uhu ha ! Idzie zimna zła ! Próbując zareklamować farmaceutyki oraz akcesoria związane z medycyną również w portfelach właścicieli aptek i firm ze sprzętem medycznym ostro powieje chłodem. Jest to niezwykle kosztowna branża. Tylko w ubiegłym roku wydatki branży farmaceutycznej na reklamę stanowiły połowę środków ogółu wydatków na promocję w sieci, również Google Ads.

 

Miejsce 1 - Farmacja

 

To tyle jeśli chodzi o nasze zestawienie. Oczywiście jako specjaliści wiemy jak zrobić, aby optymalizować wydatki względem oczekiwań klientów. Jeżeli interesuje Cię profesjonalna obsługa kampanii reklamowej Google Ads skontaktuj się z nami !

 

Sprawdź naszą ofertę Google Ads
Piotr Małecki
  • Poprzednia
  • Strona 1
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: