Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

Cztery kroki od idealnej reklamy Google Ads. Instrukcja obsługi.

Reklam w internecie jest mnóstwo. Tych które przykuwają uwagę zaledwie kilka. Przedsiębiorcy, początkujący vlogerzy oraz pracownicy agencji reklamowych codziennie godzinami głowią się nad tym jak najskuteczniej wykorzystać potencjał drzemiący w Google Ads. W naszym artykule poznacie cztery ważne zasady, którymi powinniście kierować się tworząc reklamę internetową, aby zwrócić uwagę potencjalnych klientów.

 

Zasada 1 - Grupa odbiorców

Jeżeli coś jest od wszystkiego to jest do niczego. Podobnie jest z reklamą. Tworząc je dla każdego odbiorcy marnujemy budżet. Przed rozpoczęciem promowania produktu powinniśmy zadać sobie jedno ważne pytanie: dla kogo jest to usługa lub rzecz. Kogo zainteresuje? Reklamując najnowszą grę Playstation 4 bez sensu wyświetlać ją osobom powyżej 50 roku życia.

Warto pamiętać, że reklama Google Ads pozwala ściśle określić odbiorcę. System reklamowy Google posiada sugerowane grupy odbiorców o bardzo zawężonej charakterystyce np. "Miłośnicy telewizyjnych filmów dokumentalnych", "Osoby kończące studia".

 

grupa-odbiorcow

 

Zasada 2 - Odpowiedni harmonogram

Nasi klienci nie siedzą bez przerwy w internecie. Są godziny w których są szczególnie aktywni np. czasie gdy są w drodze do lub z pracy. Stąd też godziny takie jak 7-8 rano i 16-17 są tą porą dnia kiedy warto zainwestować w reklamę więcej. Podobnie godziny wieczorne. Nie należy jednak sztywno trzymać się tej zasady. Wiele zależy od naszego produktu. Jeżeli jest przeznaczony dla firm bez sensu aby nasza reklama Google Ads była aktywna w weekendy i wieczorami.

 

harmonogram-ads

 

Zasada 3 - Słowa nie puszczane na wiatr

Nie ma potrzeby, aby reklama wyświetlała się wszystkim odbiorcom ze wskazanym wiekiem i o określonych zainteresowaniach. Reklamując telewizory nie wystarczy reklamować się m.in. na wspomnianych wcześniej "Miłośnikach telewizyjnych filmów dokumentalnych". Miłośnik miłośnikowi nie równy i zaledwie część z nich szuka nowego sprzętu.

Aby nasza reklama wyświetlała się tylko tym, którzy chcą znaleźć nowy telewizor wystarczy, że w słowach kluczowych wpiszemy "telewizor" w dopasowaniu przybliżonym lub [telewizor] w dopasowaniu ścisłym. Inne hasła, które mogą doprowadzić do konwersji i możemy znaleźć w Planerze słów kluczowych Google Ads.

 

slowa-kluczowe

 

Zasada 4 - Dobre hasło na wagę złota

Aby wymyślić odpowiednie hasło reklamowe, niekiedy trzeba dokładnie zanalizować naszą grupę odbiorców. Warto jednak pamiętać o kilku ważnych zasadach. Przede wszystkim potencjalnego klienta należy zachęcić do działania. Stosujmy więc określenia pobudzające do aktywności: "Kup", "Zobacz", "Sprawdź". Poza tym wymieniajmy korzyści i wyróżniki produktu: "solidny", "certyfikowany", "nowoczesny". Niech kliknięcie w reklamę oznacza dodatkowy rabat np. "Kliknij w link i otrzymaj 15% zniżki".

 

haslo-marketing

 

Cztery przedstawione powyżej zasady to absolutne "podstawy podstaw" dobrej zoptymalizowanej reklamy Google Ads. Narzędzie reklamowe Google daje mnóstwo możliwości, dlatego jeżeli nasz projekt wymaga szerszego spojrzenia, warto zastanowić się nad zatrudnieniem osobnej agencji reklamowej, która zajmie się promocją naszego produktu w sieci. Virtual Services ma w tej kwestii wieloletnie doświadczenie i nigdy nie waha się go używać !

 

  • Poprzednia
  • Strona34
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: