Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

bądź na bieżąco

5 trendów w Google Ads w 2022 roku, na które warto zwrócić uwagę

Obecny rok może być przełomowy dla branży reklamowej. Po pierwsze świat wychodzi z okresu pandemii. W kolejnych krajach luzowane są obostrzenia co może wpłynąć na kształt promocji w sieci. Poza tym wojna na Ukrainie w sposób znaczący może odbić się na przepływie informacji w Internecie, a co się z tym wiąże również w reklamie. Może być to szczególnie widoczne w Polsce, gdzie nowe życie rozpoczęły setki tysięcy uchodźców. Sprawdźcie co naszym zdaniem wydarzy się w świecie Google Ads w nadchodzących miesiącach i na co zwrócić uwagę. 

Jak wojna zmieniła rynek reklamowy w Rosji i w Polsce?

Wojna w Ukrainie wpłynęła w znaczący sposób na rynek reklamy internetowej nie tylko za granicą, ale też w Polsce. Konflikt w przestrzeni reklamowej rozpoczął się na dobre po tym jak Rosja zażądała od Google zaprzestania wyświetlania reklam wideo zawierających - jak to określiła strona rosyjska - "fałszywe informacje polityczne". Roskomnadzor poinformował na początku marca, że Google prowadzi poprzez YouTube duże kampanie reklamowe w celu dezinformacji rosyjskiego społeczeństwa. Wcześniej serwis wideo zablokował dostęp do większości kanałów należących do rosyjskich mediów państwowych. 

 

Jak robić skuteczne kampanie Ads w dobie RODO i zmian w polityce prywatności?

Kluczem do stworzenia skutecznej kampanii reklamowej w Internecie są pliki "cookies". To one gromadzą informacje o użytkownikach, które potem są wykorzystywane w działaniach marketingowych zarówno wielkich korporacji jak i mikroprzedsiębiorstw. Dzięki "ciasteczkom" reklamodawcy byli w stanie stworzyć reklamę idealnie dopasowaną do potrzeb i zainteresowań potencjalnych klientów. Cookies informowały nie tylko o tym skąd pochodzą użytkownicy, ale też jak przebiega u nich proces związany z zakupem produktów i usług. To reklamowe eldorado wraz z nastaniem ery RODO właśnie się kończy, choć Google znalazł na to sposób. W jaki sposób nie przejmować się pojawiającymi obostrzeniami, a także sprawić, aby reklamy nadal wyświetlały się z równie dużą skutecznością dowiecie się za chwilę.

Google Ads dla każdego również w Gdańsku

Reklama Google Ads w Gdańsku to temat wciąż w pełni nie wykorzystany. Większość firm dystansuje się od takiej formy promocji z różnych względów. Wysokie koszty, optymalizacja, dostępność - to tylko niektóre ich zmartwienia. W tym artykule postaram się przełamać ten trend i udowodnić, że Reklama Google Ads w Gdańsku (i nie tylko) nie musi być postrzegana tylko w ten sposób.

Koniec z reklamowym szpiegowaniem w telefonie?

Google przestanie śledzić użytkowników w sieci. Z systemu Android przeznaczonego na telefony komórkowe oraz tablety każdego dnia korzysta ponad 2,5 miliarda ludzi. Firma Google ogłosiła właśnie, że usunie programy śledzące zachowania osób korzystających ze swojego oprogramowania na smartfonach. Czy to zrewolucjonizuje branżę reklamową i jak może wpłynąć na rywalizację z Facebookiem? 

  • Poprzednia
  • Strona6
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: