Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

bądź na bieżąco

Zmiany w Google. Będą nowe mapy i opcja multiwyszukiwania

W maju odbyła się konferencja I/O przeznaczona dla partnerów biznesowych Google oraz deweloperów. To największe wydarzenie tego typu w ciągu roku. Podczas spotkania przedstawiciele Google opowiadają o nowościach które planuje wprowadzić na rynek ich firma. Tegoroczna edycja była szczególnie interesująca ze względu na ilość zaprezentowanych nowych rozwiązań. 

7 ciekawych statystyk dotyczących Google Ads

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka świata. Nie może więc dziwić, że wiele firm próbuje promować swoje produkty i usługi właśnie tam. Google Ads to doskonałe narzędzie reklamowe umożliwiające szybkie pozyskanie klientów. W dodatku dzięki odpowiedniej optymalizacji reklama dociera tylko do osób, które mogą być zainteresowaną promowaną ofertą.

Tinder i Google spotkają się w sądzie

Match Group, czyli firma będąca właścicielem popularnej aplikacji randkowej Tinder wypowiedziała wojnę Google. Do sądu trafił właśnie pozew skierowany przeciwko korporacji Alphabet, czyli właścicielowi najpopularniejszej wyszukiwarki świata. Tym razem chodzi jednak o Google Play. Więcej dowiecie się czytając nasz artykuł. 

5 wskazówek, aby Twoje kampanie Google Ads były skuteczniejsze

Każdy może założyć konto w serwisie reklamowym Google. Nie każdy jednak jest w stanie zbudować dobrze działającą kampanię reklamową. Aby odpowiednio i skutecznie prowadzić działania promujące produkty i usługi potrzebne jest do tego doświadczenie i znajomość narzędzi Google Ads. W naszym artykule pokażemy Ci, na co powinieneś zwrócić uwagę, aby stworzyć wysoko konwertującą kampanię reklamową w sieci.

Unia Europejska kontra Big Tech

Potentaci reklamy internetowej mają poważne problemy. Unia Europejska uczyniła kolejny krok w ograniczeniu "wolnej amerykanki" w sieci. Rada Europy przyjęła waśnie ogólne warunki ustawy o usługach cyfrowych. Firmy z sektora Big Tech (Google, Facebook, Twitter, Tik Tok), będą musiały brać większą odpowiedzialność za treści publikowane w sieci. Dotyczy to też rynku reklamowego. 

  • Poprzednia
  • Strona4
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: