Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

Reklama w Google Ads. Ile zapłacisz w 2022 roku?

Reklama w Google Ads. Ile zapłacisz w 2022 roku?

 

Chcąc zaistnieć w Internecie, musisz wyróżnić się na tle konkurencji. Reklama w sieci stała się normą. Bez niej firmy znacznie ograniczają możliwości sprzedaży swoich produktów i usług. Można w zasadzie uznać, że Google Ads stało się współczesną dźwignią handlu. Za chwilę dowiesz się nie tylko ile kosztuje taka usługa, ale też o co w niej chodzi.

 

Na pewno rosnąca inflacja nie zachęca do inwestowania w nowe formy promowania swojej działalności. To błąd bo Google Ads daje mnóstwo możliwości i zdecydowanie się opłaca. Szczególnie, że od lutego Partnerzy Google, a w tym i Virtual Services dysponują kuponami promocyjnymi w wysokości 1200 zł na pierwsze trzy miesiące funkcjonowania kampanii reklamowej w Internecie. 

Bez wsparcia ze strony Google Ads ruch organiczny nie zawsze będzie w stanie zapewnić zadowalającej liczby klientów. Twoja firma będzie po prostu pomijana w wynikach wyszukiwania online. 

 

Czym jest Google Ads? 

Dzięki nowoczesnej usłudze Google Twoja strona może być natychmiast wyświetlana na górze wyników wyszukiwania w wyszukiwarce kalifornijskiego potentata branży internetowej. Google Ads pozwala wyświetlać reklamy produktów i usług w przystępny sposób. Reklamy mogą mieć różną formę: tekstu, filmu, banneru lub listy produktów. Płatny odnośnik do promowanej witryny pojawia się przed bezpłatnymi wynikami wyszukiwania. 

 

To narzędzie wielopoziomowe. Reklama może pojawić się nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale też w Mapach Google, przed i w trakcie filmów na YouTube, a także aplikacjach mobilnych. Wszystko zależy od naszych potrzeb i strategii reklamowej. Google Ads daje mnóstwo możliwości. Poza tym co ważne, reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę. 

 

Ile kosztuje reklama Google Ads? 

Opłata za kliknięcie różni się w zależności od kilku czynników. Ważna jest branża i popularność produktów oraz usług które reklamujemy. Ważna jest odpowiednia optymalizacja kampanii reklamowej. Ważny jest dobór odpowiednich słów kluczowych. 

 

Firmy które reklamujemy odnotowują wzrost zainteresowania swoimi usługami. Objawia się to w większym ruchu na stronie. Wysyłanych jest więcej formularzy kontaktowych, wykonywanych telefonów do punktów obsługi klientów, a także - co kluczowe - odnotowywany jest wzrost sprzedaży. W przypadku niektórych witryn płatne wyniki wyszukiwania stanowią nawet 75% całego ruchu na stronie. 

 

Ciężko jest oszacować koszt kampanii Google Ads nie znając słów kluczowych na jakie reklamodawcy chcą się wyświetlać. W Stanach Zjednoczonych średni koszt kliknięcia we wszystkich branżach dla Google Ads w sieci wyszukiwania wynosi obecnie nieco ponad 2,5 dolara. Największym czynnikiem wpływającym na koszt reklamy Google jest tak zwana aukcja. Aby wyświetlać się na najwyższej pozycji w sieci wyszukiwania należy sprawić, aby konkurenci, którzy reklamują się na te same hasła płacili za kliknięcie mniej od nas. 

 

Aukcja Google Ads

Aukcja Google Ads określa miejsce docelowe reklamy w wyszukiwarce Google. To ona ustala ostateczny koszt, jaki zapłacisz za wybrane słowa kluczowe. System opracowuje ranking reklam reklamodawców. Jest on oparty nie tylko na maksymalnej stawce dla słowa kluczowego, ale też jakości reklamy, którą oceniają roboty Google. 

 

Mając wysoki wynik jakości reklamy, reklamodawca może wydać mniej na kampanię promocyjną w Google Ads. Jednocześnie może uzyskać wyższą pozycję swojej witryny w wynikach wyszukiwania. 

 

Co zrobić przed rozpoczęciem kampanii reklamowej?

Dla optymalizacji kosztów kampanii reklamowej najpierw należy zrobić kilka rzeczy. Przede wszystkim reklamodawca powinien przemyśleć formę reklam. Ważne jest stworzenie przyciągającego uwagę tekst reklamy. Następnie należy zastanowić się nad odpowiednim doborem słów kluczowych, które zapewnią większy ruch oraz co się z tym wiąże sprzedaż. Jednocześnie reklama samodzielnie nie zagwarantuje sukcesu. Istotny jest wygląd stron docelowych. Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej Google Ads dobrze jest też zobaczyć jak działają w przestrzeni reklamowej nasi konkurenci. Jak przedstawiają swoją ofertę. 

 

Korzyści z reklamy w Google Ads

Reklama w Google Ads pozwala przede wszystkim zwiększy ruch na stronie internetowej i widoczność produktów oraz usług. Równocześnie reklamodawca może na bieżąco obserwować wyniki swoich kampanii reklamowych. 

 

W Stanach Zjednoczonych, aż 62% wszystkich zapytań i kliknięć w wynikach wyszukiwania generowanych jest poprzez Google. Na całym świecie z Google Ads korzysta około 7 milionów firm. Niezwykle ważne jest stałe zarządzanie budżetem reklamowym. Ponieważ można kontrolować koszty kampanii Google Ads, wydatki mogą być dostosowane do potrzeb reklamodawcy i być zwiększane w miarę rozwoju firmy.

 

Jeżeli jesteś zainteresowani taką formą promocji zachęcamy do skontaktowania się z Virtual Services. Dzięki naszej pomocy możesz uzyskać na starcie nawet 1200 zł na pierwsze trzy miesiące funkcjonowania firmy w przestrzeni reklamowej Google. 

  • Poprzednia
  • Strona21
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: