Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

Proste tworzenie reklam wideo dzięki Ads Creative Studio

Proste tworzenie reklam wideo dzięki Ads Creative Studio

 

Ads Creative Studio do Google już działa. Platforma umożliwia tworzenie i optymalizację reklam displayowych oraz wideo. Z narzędzia od ubiegłego roku testowo korzystały dwie ogromne amerykańskie korporacje: PepsiCo oraz General Motors South America. Czy warto było czekać? 

 

Google Ads Creative Studio

Bezsprzecznie to potężne narzędzie, które pozwoli reklamodawcom lepiej promować swoje produkty w sieci wykorzystując wideo. Dzięki platformie użytkownicy mogą stworzyć setki wersji jednej reklamy displayowej, a także wideo. W ten sposób reklamowana usługa oraz produkt będzie przedstawiana w bardziej interesjący i przystępny sposób dla potencjalnych klientów, którzy natrafią na nią w Internecie. Twórcy reklam mogą dostosować promocję skierowaną dla różnych odbiorców, lokalizacji, języków, a nawet kontekstów. To narzędzie na miarę XXI wieku. Marketerzy określają wymagane zmiany, a następnie udostępniają różne wersje danego elementu opierając się o predefiniowane reguły. Mogą one dotyczyć zarówno obrazu jak również tekstu oraz dźwięku. Reguły dostosowane są do odbiorców do których ma trafić reklama. Zmieniany jest też kontekst promocji produktu i usługi na taki, który bardziej zainteresuje potencjalnego klienta. Na chwilę obecną jest to funkcja dostępna jedynie dla wideo. Wkrótce ma objąć również display. 

 

Wielowymiarowe możliwości Google

Ads Creative Studio posiada ogromne możliwości. Zasięg platformy obejmuje wszystkie usługi multimedialne Google. W ten sposób projekty wykonane w tym narzędziu dostępne są nie tylko w Google Ads, Display and Video 360, ale też w Campaign Managerze 360. Jest to platforma kompatybilna i przyjazna w obsłudze. Nie musimy kopiować tych samych obrazów kilkakrotnie do różnych przestrzeni Google. Wystarczy, że wgramy je np. do Ads Creative Studio, a biblioteka zasobów zostanie rozesłana wszędzie dzięki połączonemu kontu. W ten sposób reklamodawcy używający Google Ads są w stanie w prosty sposób odszukać wgrane już obrazy i skorzystać z nich podczas tworzenia kampanii typu Performance Max. Ads Creative Studio pozwala na połączenie konta z Campaign Managerem 360. Dzięki temu wszystkie osoby mające do niego dostęp mogą przesyłać, a także eksportować kreacje HTML5 oraz zarządzać nimi. 

 

 

Udane testy

Platformę przetestowało już dwóch dużych amerykańskich graczy mających bardzo duże doświadczenie na rynku reklamowym: PepsiCo oraz General Motors South America. W przypadku pierwszej firmy jej specjaliści od marketingu wykorzystali Ads Creative Studio do zwiększenia zasięgu i wpływu na odbiorców planujących przyjęcia domowe, grille oraz wydarzenia sportowe. Zdaniem ekspertów z zespołu kreatywnego PepsiCo największą skutecznością cieszyły się kampanie posiadające kreatywne elementy prezentującymi spotkania towarzyskie oraz posiłki. W takich przypadkach system zadziałał doskonale. Personalizacja przebiegała sprawnie co wpływało na wydajność kampanii. 

 

W przypadku General Motors South America jego marketingowcy skupili się na zwiększeniu świadomości marki dla modelu Cruze 5. W założeniach firma chciała zredukować wydatki oraz ilość poświęconego czasu dla tej kampanii. Jednocześnie w planach miała produkcję 14 unikalnych reklam. Wydawałoby się to misją niemożliwą.  Tymczasem korzystając z Ads Creative Studio, GMSA obniżyło koszty kampanii aż o 30%! Poza tym o 56% wzrosła liczba wyszukiwań na hasło "chevrolet cruze” w wyszukiwarce Google. Koszt wyświetlenia reklamy zmalał aż o 32 %. Obie korporacje chwalą więc najnowsze narzędzie Google. Teraz może z niego skorzystać w zasadzie każdy. 

  • Poprzednia
  • Strona9
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: