slot gacor
slot thailand
slot gacor hari ini
https://www.siap.ketapangkab.go.id/ https://tools.samb.co.id/ https://technostock.com.ua/ https://ojsstikesbanyuwangi.com/ https://ejournal-uniqbu.ac.id/ https://revistas.uca.es/index.php/hachetetepe https://revistas.uepg.br/index.php/olhardeprofessor https://cdc.uwp.ac.id/profile https://ftk.unbara.ac.id/faq/ https://news.staidapayakumbuh.ac.id/halal-bihalal-stai-darul-quran-payakumbuh-memperkuat-ukhuwah-di-objek-wisata-syariah-torang-sari-bulan/ https://stftws.ac.id/
Virtual Services Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

Google wstrzymuje reklamy, które odnoszą się do rosyjsko-ukraińskiej wojny

Google nie chce rosyjsko-ukraińskiej wojny w swojej przestrzeni reklamowej. 23 marca kalifornijska firma opublikowała nowe wytyczne dotyczące polityki reklamowej Google Ads. Amerykański koncert wyrazie wyraził swój sprzeciw wobec wykorzystywania w jakikolwiek sposób tego co dzieje się obecnie za naszą wschodnią granicą. Komunikat Google jest następujący: z powodu wojny na Ukrainie wstrzymamy reklamy zawierające treści, które wykorzystują, odrzucają lub aprobują wojnę.

 

Zmiany mają najszerszy możliwy zakres. Obostrzenia dotyczą nie tylko przestrzeni kampanii wyszukiwarkowej i display. Tematu wojny nie mogą też reklamy produktowe. Tym samym nowa polityka reklamowa dotyczy również przestrzeni Google Merchant Center. 

 

Jest to kolejna sytuacja, gdy wojna na Ukrainie wpływa na decyzje podejmowane w Kalifornii. Wcześniej pod koniec lutego Google zablokował wyświetlanie reklam w tak zwanych samozwańczych republikach ludowych Donieckiej i Ługańskiej, czyli na terenach zajętych przez rosyjską armię. Na początku marca ten zakaz został rozszerzony o całą Rosję. Rosyjscy reklamodawcy nie mogą wyświetlać reklam Google kierowanych na użytkowników z Rosji ani do innych miejsc na świecie. Te działania sprawiają, że korzystanie z płatnych kanałów dotarcia do rosyjskich użytkowników jest obecnie prawie niemożliwe. 

 

Google to nie jedyna firma, która wprowadziła obostrzenia w związku z trwającą wojną. Podobnie zrobiły też inne popularne platformy reklamowe, a w tym m.in.: Microsoft Advertising, Apple, Facebook, Twitter i Snapchat. 

  • Poprzednia
  • Strona25
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: