Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

Dodatkowe informacje w reklamach w wyszukiwarce Google. Kolejne zmiany.

Dodatkowe informacje w reklamach w wyszukiwarce Google. Kolejne zmiany.

 

Google stale zwiększa możliwości swojej platformy reklamowej. Po rocznych testach gigant z Kalifornii wprowadza do użytku nową wersję reklam tekstowych w wyszukiwarce. W pierwszej kolejności będą mogli je zauważyć użytkownicy telefonów komórkowych. 

 

Co uległo zmianie?

Specjaliści Google ciągle doskonalą swoją wyszukiwarkę oraz flagowy produkt reklamowy tej wielkiej amerykańskiej korporacji czyli Google Ads. Dotychczas nad głównym tytułem oraz krótkim opisem oprócz linka do strony znajdowało się wyłącznie logo. Od teraz będzie tam widoczna również nazwa promowanej marki. Dzięki temu potencjalni klienci szybciej zorientują się jakiej firmy konkretnie dotyczy reklama. Logotyp w dobie ciągłych zmian w identyfikacji wizualnej nie zawsze był bowiem czytelny. Teraz tego typu informacja zostanie uzupełniona i rozszerzona o tekst.  

 

Zmiany zostały poprzedzone kilkuletnimi badaniami związanymi z zachowaniem użytkowników w sieci. Algorytm Google Ads będzie automatycznie pobierał logo oraz nazwę marki po utworzeniu reklamy. Informacje skąd pobrać potrzebne materiały będzie czerpać z linka przenoszącego z reklamy na stronę klienta. Aby Internauci zdawali sobie sprawę, że mają do czynienia z płatną promocją w przypadku wersji wyszukiwarki na urządzeniach mobilnych pojawi się napis "sponsorowane". Nie sposób będzie go nie zauważyć ponieważ zostanie specjalnie wyeksponowany poprzez powiększenie liter. Co ciekawe zmiany będą dotyczyć w pierwszej kolejności użytkowników telefonów komórkowych. 

 

Czy koszt promocji wzrośnie? 

Na chwilę obecną osoby związane z Google nie zapowiadają żadnych podwyżek jeśli chodzi o reklamę internetową. Zresztą i tak stawka promocji zależna jest od systemu aukcji, gdzie to prosta zasada "kto da więcej" decyduje kto będzie wyświetlał się częściej w przestrzeni kontrolowanej przez Google. Na brak gotówki potentat z Kalifornii raczej nie może narzekać. Koncert Alphabet, który jest właścicielem marki Google tylko w zeszłym kwartale odnotował wzrost przychodów w wysokości 13%. Wypływy z reklam wzrosły aż o prawie 2 miliardy dolarów. Świat reklamy coraz chętniej przenosi się do Internetu. Stare media zdecydowanie są w odwrocie. 

 

Czym jest Google Ads?

Google Ads jest najpopularniejszą platformą reklamową na świecie. To tam kumuluje się największy ruch reklamodawców. Dzięki niej można promować swoje produkty raz usługi na wiele różnych sposobów. Google Ads pozwala, aby strona promowanej firmy znajdowała się na najwyższych pozycjach w sieci wyszukiwania Google. Współpraca z amerykańskim gigantem pozwala też umieszczać banery na największych portalach również w Polsce. Mowa m.in. o wp.pl czy onet.pl. Google ułatwia też sprzedawać poszczególne produkty dzięki tak zwanej reklamie produktowej. Użytkownik sieci może ją zobaczyć np. przeglądając wyniki w wyszukiwarce. Osobną grupę reklam stanowi przestrzeń YouTube. Platforma pozwala na zamieszanie własnych filmów promocyjnych. 

 

Nie ulega wątpliwości, że to w Internecie będzie rozwijał się ruch reklamowy. Od kilku lat liczba inwestycji w reklamę w tradycyjnych mediach regularnie spada co wyraźnie wskazuje na trendy obowiązujące nie tylko w Polsce, ale i na świecie. 

  • Poprzednia
  • Strona3
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: