Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

4 powody dlaczego Twoja firma powinna skorzystać z Google Ads

4 powody dlaczego Twoja firma powinna skorzystać z Google Ads

 

Prowadzisz własny biznes i zastanawiasz się jak rozpocząć promowanie się w Internecie? Uważasz, że do Twojego sklepu dociera za mało formularzy kontaktowych, zamówień online lub telefonów? Zastanawiasz się jak wskoczyć w wyszukiwarce Google na pierwszą pozycję? Rozwiązanie znajdziesz w usłudze Google Ads. Dlaczego warto zainwestować w taką reklamę? Przeczytajcie nasz artykuł. 

 

Aby w prosty zwięzły sposób opisać dlaczego to Google Ads jest najlepszą formułą reklamy w Internecie postanowiliśmy nasze wnioski przedstawić w 4 punktach:  

 

1. Płacisz za kliknięcia

Nie ponosisz żadnych kosztów za wyświetlenie reklamy. Chodzi zarówno o kampanię w wyszukiwarce jak i poprzez banery pojawiające się na popularnych stronach. Tym sposobem wyświetlanie internetowego "billboardu" jest bezpłatne. Płacisz jedynie w momencie, gdy kogoś zainteresuje reklama na tyle mocno, że zdecyduje się kliknąć w odnośnik przekierowujący na Twoją stronę. 

 

System Google Ads jest tak skonstruowany, że jesteś w stanie określić ile chcesz zapłacić za pojedyncze kliknięcie w reklamę oraz budżet. Wpisując np. 1000 zł miesięcznie Google nie weźmie od Ciebie ani złotówki więcej! Dzięki temu w prosty sposób może kontrolować swoje wydatki reklamowe.

 

2. Możesz konkurować z dużymi firmami

W przeciwieństwie do reklam telewizyjnych z lat 80. i 90., kiedy reklamodawcy, aby się pojawić w przestrzeni publicznej potrzebowali znacznego budżetu to w przypadku Google Ads budżet może wynieść nawet 1 zł. Oczywiście taka kampania nie byłaby skuteczna, aczkolwiek pokazuje to jak elastycznym narzędziem jest Google Ads. Zazwyczaj polecamy zaczynać swoją kampanię reklamową od co najmniej 500 zł choć w przypadku niektórych haseł i produktów też może być to niewystarczające. 

 

3. Kreatywność w cenie

Dzięki narzędziu Google możesz sprawdzać różne strategie reklamowe. Prowadzenie testów A/B jest możliwe nawet przy mniejszych budżetach. Jeśli uważasz, że któreś hasło będzie skuteczniejsze możesz to natychmiast sprawdzić. W ten sposób jesteś w stanie przetestować szerokie spektrum reklamowe. Sytem pozwala sprawdzić nawet najbardziej absurdalne pomysły. A może ten zdawałoby się "szalony" pomysł będzie tym najskuteczniejszym? Dla Google Ads nie stanowi to żadnego problemu. W przypadku innego środka reklamowego zdecydowanie nie ma, aż takiej swobody. 

 

4. Stała optymalizacja

Google Ads to ogromne narzędzie to prowadzenia kampanii reklamowych. Daje ono mnóstwo możliwości co jednocześnie jest jego przekleństwem. Bardzo łatwo źle sprofilować reklamę przez co kampania generuje wysokie koszty. Źle dobrani odbiorcy reklam, hasła i lokalizacje mogą sprawić, że nasz budżet bardzo szybko znajdzie się na skraju wyczerpania. Dlatego warto korzystać ze wsparcia fachowców i agencji reklamowych.

 

Prawidłowo przeprowadzona kampania Google Ads może być kopalnią złota dla Twojej firmy. Co najważniejsze bardzo szybko można stać się częścią googlowskiej przestrzeni. Przygotowanie kampanii może zająć nawet mniej niż godzinę. Wszystko zależy od branży, haseł i oczekiwań. Poświęcając temu chwilę czasu można zapewnić swojej firmie sukces na lata. 

  • Poprzednia
  • Strona12
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: