Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services
#Identyfikacja wizualna

Psychologia kolorów w projektowaniu logo

Myślicie, że logo Facebooka wygląda tak, jak wygląda, bo Mark Zuckenberg ma słabość do niebieskiego? Albo, że Steve'owi Jobsowi brakowało kreatywności i właśnie dlatego słynne, nadgryzione jabłko występuje zwykle w kolorze szarym? Nic bardziej mylnego! Wybór logo danej firmy to proces niezwykle skomplikowany. Uczestniczy w nim cała masa specjalistów, którzy dokładnie analizują każdy najmniejszy element. My postanowiliśmy choć trochę ułatwić Wam to zadanie.

Specjalnie dla Was nasz grafik Tomek stworzył rozbudowaną infografikę, biorąc pod lupę psychologiczne znaczenie poszczególnych barw, a także ich udział w kreowaniu wizerunku danej marki. Enjoy!

  • Poprzednia
  • Strona 5
  • Następna

Stwórzmy razem coś nowego!

Skontaktuj się z nami

1. Wybierz interesującą cię ofertę: