Tworzenie stron Gdynia Szybki kontakt z Virtual Services

Najważniejsze czynniki Google SEO

Pozycjonowanie strony internetowej jest niczym zdobywanie najwyższej góry – czasochłonne i wymagające dużego wkładu pracy. Aby znaleźć się na szczycie, powinniśmy dobrze przygotować się do całej wyprawy, a w czasie jej trwania stosować się do obowiązujących zasad. W SEO naszym "szczytem" są wysokie pozycje w rankingach wyszukiwarki Google. To dzięki nim klienci trafią na naszą witrynę, a nie do konkurencji. A to sprawi, że odczujemy nie tylko nie tylko zwiększony ruch na stronie, ale także zwiększoną sprzedaż. Jeśli przestrzeganie kilku prostych zasad może nam pomóc osiągnąć sukces, to chyba warto, nieprawda?

 

Content is king

Kilka lat temu firma Google wzięła na swoje barki niezwykle trudne i odpowiedzialne zadanie, mianowicie walkę z celowym zaśmiecaniem Internetu. Algorytm wyszukiwarki został zaktualizowany w ten sposób, że to oryginalne i wartościowe treści grają dziś pierwsze skrzypce. Co to oznacza dla właścicieli stron internetowych? Koniec z nudnymi artykułami, koniec z pustymi słowami, koniec z tekstami bez jakiegokolwiek sensu. Obecnie liczy się wysoka jakość, unikalność oraz przydatność treści, które tworzymy nie tylko dla użytkowników naszej witryny, ale także dla robotów wyszukiwarek. Zrób zatem wszystko, by content na Twojej stronie działał wyłącznie na jej korzyść.

 

 

 

Make friends, not war

Nikt z nas nie lubi prosić znajomych o lajki, udostępnienia i inne działania, promujące naszą stronę. Jest to jednak znacznie łatwiejsze, kiedy mamy do zaoferowania coś w zamian, a w "transakcji" bierze udział zaprzyjaźniona witryna. Wymiana linkami czy banerami pomiędzy zbliżonymi tematycznie stronami to świetna szansa na to, by zjednać sobie googlowskie roboty. Pamiętaj jednak, że umieszczanie linków w nieodpowiednich miejscach (np. witrynach spamerskich czy takich o niskiej wartości) może doprowadzić do tego, że Twoja strona szybko powędruje w dół.

 

 

Pokolenie Facebooka

Kiedy 4 lutego 2004 roku młody Mark Zuckenberg uruchamiał swoją stronę TheFacebook, stworzoną dla studentów i absolwentów Uniwersytetu Harvarda, raczej nie zdawał sobie sprawy z tego, że zaledwie 8 lat później z jego portalu będzie korzystało już ponad miliard użytkowników. Facebook jest bez wątpienia jednym z czynników, które mają wpływ na nasze codzienne życie. Do tego dochodzi Twitter, Instagram, Youtube i wiele innych. Znaczenia mediów społecznościowych nie mogą lekceważyć właściciele stron internetowych, którzy pragną zaistnieć w Google. Aktywnie i spójnie prowadzony fanpage, bogaty w ciekawe treści, to duży krok naprzód, jeśli chodzi o dobre pozycjonowanie swojej witryny.

 

 

 

Słowo kluczowe

Odpowiednia optymalizacja treści i kodu strony internetowej jest wyjściem naprzeciw potrzebom jej użytkowników. A ci to najczęściej potencjalni klienci, którzy w sieci szukają interesujących ich produktów i usług. Ogromne znaczenie mają tutaj pozycjonowane frazy i sposób, w jaki umieścimy je na swojej witrynie. Słowa kluczowe nie mają atakować odwiedzającego daną witrynę. Powinny one zostać przemycone w treściach tak, by ich obecność tam wydawała się jak najbardziej naturalna. W tym punkcie warto również wspomnieć o szybkości ładownia się Twojej strony. Im większa prędkość, tym bardziej user-friendly jest Twoja witryna. A bardziej user-friendly oznacza też bardziej Google-friendly.

 

 

Znasz już najważniejsze czynniki Google SEO, pora byś zaczął wprowadzać je w życie. Jeszcze niedawno mówiło się, że jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz. Dziś bardziej stosowne jest powiedzenie, że jeśli nie ma Cię na pierwszych stronach wyszukiwarki Google, to nie istniejesz. Czas najwyższy to zmienić! Powodzenia!

 

 

 

 

  • Poprzednia
  • Strona1
  • Następna

1. Wybierz interesującą cię ofertę: